Pick Szeged csapatblog

Ezen a blogon keresztül a Pick Szeged férfi kézilabdacsapatának játékosai és a háttérstáb tagjai osztják meg az érdeklődőkkel, hogyan zajlanak mindennapjaik.

Friss topikok

Linkblog

2010.10.14. 15:34 Pick Szeged kézilabdacsapat

A csapattagok közül Herbert Gábor kezdi a blogot

Üdvözlet mindenkinek!

Rám esett a választás, én vagyok a csapatból az első játékos, aki a blogra bejegyzést ír. Miért én írok először? Nem gondolom, hogy én lennék a legérdekesebb, de sajnos a sérülésem miatt nekem van a legtöbb szabadidőm.

Nem tudom, hogy tudja-e mindenki, de amikor a BL meccsek jönnek sorra, rengeteget készül a csapat taktikailag. Edzések előtt videózik a csapat, majd az ott látottak alapján készül a soron következő ellenfélre. Az elmúlt 2 hétben játszottak a fiúk a Minszk, a Csurgó, az Aalborg, és a Tatabánya ellen. Holnap pedig irány Spanyolország... Azt azért elárulom, mi játékosok ezt a szerda-szombat pörgést szeretjük a legjobban, kicsivel kevesebb a terhelés edzéseken, több a regeneráció, és nem utolsó sorban az ilyen meccsek miatt kezdtünk el kézizni. Nagy a tét, nagy az érdeklődés, igazi adrenalinbomba. Itt jegyzem meg, ezúton is köszönjük a múlt vasárnapi támogatást a szurkolóktól, a hangulat idézte a pár évvel ezelőtti katlanunkét. Nagyon jó lenne újra olyan teltház előtt játszani tavasszal, mint pár éve a Celje, a Ciudad vagy a Barca ellen. Tudom, ezért mi tehetjük a legtöbbet, de nap mint nap azon dolgozunk, hogy ezt átélhessük! Aki érezte már ezt, az azért, aki még nem, az pedig azért, hogy ez egyszer neki is szóljon.

 

Az én napjaim elég egyformák voltak a héten. A reggeli teendők (elsősorban apuka vagyok, reggel én viszem Beni fiamat oviba) után az Újklinikára mentem ma is gyógytornára (NAGY KÖSZÖNET THÉKESNÉ CINIKÉNEK!). A közös családi ebédet egy kis játék követte Dorka lányommal, majd jegeltem és pihentettem a műtött térdem. Én is a többiekkel együtt kezdem az edzéseket, csak az útjaink itt szétválnak. Ők a (reményeim szerint sikeres) taktikát gyakorolják a Valladolid ellen, míg én a felsőtestemet erősítem a konditeremben.  Ma este közös csapatvacsora zárja majd a napot, itt búcsúzom majd el tőlük az útjuk előtt.

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pickszeged.blog.hu/api/trackback/id/tr22371795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisviki96 2010.10.18. 19:36:58

Gyors gyógyulást, mielőbb szeretnélek már pályán látni Höresz!
Zubai Szabinak gratulálok!
süti beállítások módosítása