Pick Szeged csapatblog

Ezen a blogon keresztül a Pick Szeged férfi kézilabdacsapatának játékosai és a háttérstáb tagjai osztják meg az érdeklődőkkel, hogyan zajlanak mindennapjaik.

Friss topikok

Linkblog

2010.10.22. 08:44 Pick Szeged kézilabdacsapat

Lékai Máté beszámolója a valladolidi hétvégéről

Sziasztok!

A múlt hétvégi Bajnokok Ligája meccs élményeit szeretném megosztani veletek.

Péntek reggel fél hétkor indultunk a sportcsarnok elől. Minden rendben volt az indulásnál, igaz az ünnepelt elkésett…J Még egyszer, ezúton is boldog születésnapot Árpi! Szokásos sofőrünk Robi befűtötte a buszt, így mire az autópályára értünk, szinte mindenki el is aludt. Ferihegyen minden rendben zajlott, így egy röpke 3órás utat követően megérkeztünk Madridba. Ezután még egyszer ennyi buszozás várt ránk, miközben meg is ebédeltünk. Végül kb. 12 óra utazás után megérkeztünk a hotelba, melyre panaszunk nem lehetett, minden igényt kielégített.

Az érkezést követően egy edzés szerepelt a programban, melynek fő célja az volt, hogy kicsit szokjuk a csarnokot, és tökéletesítsük az utolsó taktikai elemeket. Utána már csak a vacsorára volt idő, és egy nagyon fárasztó nap után jól esett bedőlni az ágyba. Állandó szobatársammal, Törő Szabolccsal nem sokat beszélgettünk. Másnap reggeli, majd egy kis városnézés következett a belvárosban. Nagyon szép kis város! Dáviddal, Grünivel és Szabival beültünk egy kávézóba, kicsit magunkba szívtuk a spanyol életstílust, ami szerintem mindegyikünkhöz közel áll. Miután visszaértünk a szállodába, egy videó volt, amin még egyszer átbeszéltük a taktikát. Meccs előtt a szokásos oldott hangulat uralkodott az öltőzőben.

Meccs: ...sajnos nem úgy sikerült,ahogy terveztük. Nem tudtuk megvalósítani, amit szerettünk volna és pont nélkül kellett hazajönnünk. Ugyanakkor erőt kell merítenünk abból, amit a végén produkáltunk! Este szabad program volt, így talán sikerült egy kicsit kiengedni ennek a hosszú sorozatnak a végén. Remélem a legközelebbi meccsen sikerül talán a legnagyobb bravúrt végrehajtani és pontot hozni Oroszországból, de ha ez mégsem sikerülne, akkor is szeretném kérni a szurkolókat, hogy a hazai meccsre jöjjenek ki minél többen és szurkoljanak nekünk! Én megígérem, hogy az utolsó erőnkig harcolni fogunk!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.