Pick Szeged csapatblog

Ezen a blogon keresztül a Pick Szeged férfi kézilabdacsapatának játékosai és a háttérstáb tagjai osztják meg az érdeklődőkkel, hogyan zajlanak mindennapjaik.

Friss topikok

Linkblog

2011.01.12. 13:34 Pick Szeged kézilabdacsapat

Nyugis január - Forgó Nóra írása

Mivel januárban nincs akkora hajtás, mint egyébként, újra írok egy rövid beszámolót a háttérmunkáról.

A szeptembertől december közepéig tartó időszak elég zsúfolt volt, az egymást követő magyar bajnoki és BL meccsek dömpingje közepette szinte nem is volt időnk mással foglalkozni, csak az említett meccsek megszervezésével.

Engem főleg a BL meccsek láttak el munkával, a magyar bajnokik előkészítésével kapcsolatban nem sok teendőm volt (a műsorfüzetek elkészítését leszámítva), és többnyire a helyszínen sem kellett segédkeznem. Kivéve pl. a Veszprém elleni meccsen, amikor szinte ki sem láttam a diákcsoportok közül, akiket sorra be kellett vezetni a csarnokba, vagy amikor a mi meccsünket megelőző kosármeccs elhúzódott, és én is beálltam segíteni a molinók leszedésében. A BL esetében azért más volt a helyzet, mondta is egy ismerősöm, hogy az egyik meccsen többször is próbált nekem integetni, de mire felemelte a kezét már el is viharzottam és legközelebb már a csarnok vagy a pálya ellenkező pontján tűntem fel.  
 
Decemberben a meccsek mellett még volt egy nagy feladatunk, mégpedig az évzáró vacsora megszervezése, de aztán 17-én pénteken a fiúkkal egyetemben mi is szabadságra mentünk. Na jó, azért nem egészen, mert a telefonos és e-mailes kapcsolat megmaradt, és 1-2 dolgot még otthonról elintéztünk. És ott volt még a jótékonysági forralt bor árusítás is szombaton, elvégre azért a bor és stand nem megy ki magától a Kárász utcára és a cikk sem íródik meg és kerül fel a honlapra segítség nélkül.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nagyon örültem a pihenőnek, mert én is elfáradtam kicsit decemberre. Az ünnepek alatt aztán jól kipihentem magam, filmeket néztem, olvastam, és „semmit tettem”. Január 3-án visszatértünk a rendes kerékvágásba – és az irodába. Most, hogy nincs túl sok sürgős tennivaló, volt időm föltölteni képeket a játékosgalériákba, és az elkészült szerb fordítást is feltettem a honlapra. Most meg épp ezt a blogbejegyzést írom.
 
Közben azért elkezdődött a svájci út szervezése, megkerestek bennünket a spanyolok, és a magyar meccsek időpontjával kapcsolatban is van még egyeztetni való. Az ünnepek alatt kicsit elcsöndesedett honlapot feltöltöttük hírekkel, egyeztetünk az új szponzorokkal a készülő reklámokkal kapcsolatban, az asztalokon fölhalmozódott papírokat rendszerezzük, és a nyugodt időszakot kihasználva ötletelünk is majd, hogy mivel tudnánk még jobban kiszolgálni a szurkolókat, szponzorokat és a sajtót.
 
1-2 napon belül Körte és Dávid fog itt jelentkezni, ha nem, akkor az azt jelenti, hogy én nem vagyok elég meggyőző, és a főnöknek kell majd az asztalra csapnia. :)) Akkor viszont várnotok kell jövő hétig, mert Árpi most épp külföldön van.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pickszeged.blog.hu/api/trackback/id/tr392578808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása