Pick Szeged csapatblog

Ezen a blogon keresztül a Pick Szeged férfi kézilabdacsapatának játékosai és a háttérstáb tagjai osztják meg az érdeklődőkkel, hogyan zajlanak mindennapjaik.

Friss topikok

Linkblog

2011.02.22. 17:54 Pick Szeged kézilabdacsapat

A svájci hétvége története Katzirz Dávid szemszögéből

Kalandosan indult pénteken a túra, ugyanis volt egy későnk, akiért el kellett menni a busszal, és valaki miatt pedig vissza kellett fordulnunk, mert bedugva felejtette a vasalót, de végül időben megérkeztünk a reptérre. Schaffhausenben nagyon kulturált és jó körülmények közt, kedvesen fogadtak bennünket. Minden rendben volt a szobákkal, az ellátással, a winterthuri sportcsarnokkal, úgyhogy semmi kivetnivalót nem találhattunk a fogadtatásban.

Pénteken 11 körül érkeztünk meg a hotelba, és az ebédet követően 1,5-2 órát pihentünk, utána pedig indultunk az edzésre. Ott az utolsó taktikai dolgokat megbeszéltük, átvettük, hogy mit kellene játszani a svájci csapat ellen. Ez körülbelül másfél óráig tartott. Este vacsora után a hotelban taktikai értekezletet tartottunk és videóztunk, majd lefeküdtünk aludni, hiszen elég fárasztó volt a nap a korai utazás miatt.
Másnap a BL mérkőzések napján szokásos program következett. Reggeli után sétáltunk a hotelhez közeli erdőben. Ezt követően korán ebédeltünk, ugyanis korán, 4 órakor kezdődött a meccs. Mielőtt elindultunk a helyszínre körülbelül 1,5 órát pihenhettünk ebéd után.
A csarnokban nem éppen BL hangulat fogadott bennünket, a svájci közönség nem annyira volt kíváncsi a mérkőzésre. Szerencsére Szegedről sokan eljöttek, és ezt szeretném is megköszönni nekik. Nagyon jó érzés volt, amikor bejöttek a csarnokba, köszöntöttek bennünket és jó hangulatot teremtettek.
A mérkőzéssel kapcsolatos érzéseimet nehéz szavakba önteni. Úgy érzem, 40-45 percig uraltuk a meccset, a kezünkben volt a győzelem, és nagy lehetőséget szalasztottunk el. Mindenféle magyarázkodás nélkül írom, hogy nagyon hiányoztak a sérült vagy „félsérült” játékosok. Ugye nem is kell említenem, hogy Törő Szabolcs sérült és nem is utazott velünk, Tatai Péter egy nappal a mérkőzés előtt sérült meg, a mérkőzés elején Tomas Stranovsky kidőlt egy csúnya ütközés után, Zubai Szabolcsnak kiment a bokája, de ettől függetlenül visszajött a pályára és nagyon jól teljesített. Azt sem szabad elfelejteni, hogy Herbert Gábor és Bajorhegyi Ádám is betegeskedés után lábadoznak, így ők sem voltak 100%-os állapotban. Ez a mérkőzés végére, a végjátékra súlyosan kihatott. A svájciak megfordították a meccset, és mi már nem tudtuk visszavenni a vezetést. Ezt nagyon sajnáljuk, mert nagy lehetőség volt, amit elszalasztottunk, de semmi sincs még veszve, van még két meccs, ahol bizonyíthatunk, és akár jó helyen is továbbjuthatunk a csoportból.
A vasárnap nem tartogatott hatalmas izgalmakat. Előző este azt beszéltük meg, hogy aki kevesebbet játszott, vagy úgy érzi, hogy szüksége van rá, az kimegy az erdőbe kocogni, nyújtani, de az időjárás keresztülhúzta ezeket a számításainkat. Délelőtt a szobáinkban voltunk, pihentünk, majd 1-kor ebédeltünk, utána összepakoltunk, és 3-kor elindultunk a közeli Rajna vízeséshez, ami nagyon szép volt, és kellemes emlék marad, de mivel esett az eső, túl sokat nem tudtunk ott időzni és körülnézni. Emiatt a repülőtérre is korán kiértünk és körülbelül négy órája várakozunk itt, úgyhogy volt időm összefoglalni a hétvégén történteket.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.